Autójavítás Szigethalom
Gépjármű Diagnosztika
Fékdob Féktárcsa Szabályozás
Rejtett hibák feltárása
Korrodált,nehezen szétszerelhető tárcsáknál és fékdoboknál,használjunk lehuzató
célszerszámot.Az erőszakos szétszerelés mindig károsodást okoz!
Fékbetét cserét mindig új vagy felszabályozott féktárcsával végezzük el!,
Ezt sokan nem így teszik,hanem beszerelik.....majd hozzákopik...felkiáltással.
Ismerek olyan.... "mestert"....aki gondossan lereszelte az új fékbetétek szélét,
hogy be tudja szerelni a féktárcsa vállától.
.....majd hozzákopik....
A gyári tűres méretek meghatározzák a szabályozás lehetőségét,de általánosságban
mondhatjuk,hogy sok esetben lehetőség van rá. A magas alkatrészárak is erre
ösztönöznek,de több indok is szól a felújítás mellet. Pl:egy gyári felszabályozott
féktárcsát vagy fékdobot nem pótol egy silány utángyártott.
Vannak olyan típusok,ahol a féktárcsa az agyon belül helyezkedik el és leszereléséhez
bontani kell a kerékagyat,ez további alkatrészcseréket és plusz költséget jelent.
A legprózaibb ok,hogy az agyra szerelt féktárcsát lehet a legpontosabban megmunkálni.
A futóművek alkatrészei akárcsak a fékalkatrészek fokozott igénybevételnek
vannak kitéve.Ellenőrzésük és javításuk még a meghibásodásuk előtt töténjen meg!
A futómű geometriát rendszeresen ellenőrizni ajánlott.
egy másik verzió